Succesvol keuken verkoop in 5 stappen!Ben jij de beheerder van een bedrijf die handelt in keukens, dan weet je als geen ander hoe lastig het kan zijn om deze succesvol te verkopen. Zodra je de aandacht hebt, lukt het, maar hoe verkrijg je deze aandacht? Met dit stappenplan van Traffic Today verkoop jij je keukens in vijf eenvoudige stappen. Begin direct!
1. KeukeninrichtingEen eerste belangrijke stap van de verkoop van je keuken is hoe jij deze hebt ingericht. Je moet er namelijk alles aan doen om de verkoop over de lijn te trekken. Door bepaalde elementen op een bepaalde manier te positioneren, zorg jij ervoor dat een klant sneller overtuigd is. Natuurlijk heb jij de experts in huis die zich hier mee bezig houden, dus betrek deze zeker bij het verkoopproces en leer hun gedachtegangen te begrijpen.
2. Foto’sVervolgens is het zaak om goede foto’s te nemen. Dit is een stap die we bij erg veel keukenverkopers verkeerd zien gaan: ze denken dat ze ook zelf wel een foto kunnen nemen, met als resultaat amateuristische foto’s die niet overtuigen. Laat deze stap door een fotograaf uitvoeren met ervaring, aangezien deze zowel jullie gedachtegangen als die van de klant begrijpt.
3. Website-inrichtingNu je de juiste foto’s hebt, is het tijd om deze te implementeren op je website. Je doet er alles aan om je website zo overtuigend mogelijk te maken voor je klant, wat betekent dat je niet alleen kijkt naar wat je wilt communiceren, maar ook naar wat de klant wil zien. Ook let je natuurlijk op belangrijke SEO-factoren, aangezien je hierdoor makkelijker gevonden wordt in Google.
4. PinterestHet is erg belangrijk dat jij met je keukens mensen weet te inspireren. Ze moeten je keuken zien en gelijk zeker weten dat dit is wat ze is. Om op deze inspiratie in te springen, zorg jij ervoor dat je te vinden bent op kanalen waar mensen komen voor inspiratie, zoals Pinterest. Op Pinterest adverteren is erg succesvol, omdat je advertentie niet als advertentie zichtbaar is. Pas als mensen je post aanklikken, zien ze dit, maar op dit moment hebben ze de keuze voor je al gemaakt. Tijd om met je in zee te gaan dus!
5. Jij bent aan de beurt!Een potentiële klant heeft je website of je post op Pinterest gezien en is geïnteresseerd. Nu ben jij aan de beurt! Je doet er alles aan om de verkoop over de lijn te trekken. Het trucje hierin: jij begrijpt wat de klant wil horen en vertelt precies dit. Natuurlijk is het belangrijk dat je geen leugens verkondigt, maar de tussenweg is voor een specialist als jij eenvoudig te vinden.
Succes!Wanneer kunnen we bij jou komen keukenshoppen?
|
https://www.traffictoday.nl/ |